Pytania i odpowiedzi

faq

Busa zamawiamy poprzez kontakt telefoniczny, poprzez email, formularz na stronie lub naszą aplikacje mobilną.

Jeżeli minęło co najmniej 15 minut od planowanego przyjazdu busa i kierowca nie dzwonił by poinformować o ewentualnym opóźnieniu, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym biurem w celu anulowania rezerwacji przejazdu.

Zgodnie z naszym regulaminem każdy pasażer nieodpłatnie może zabrać ze sobą:

a) Dwie sztuki bagażu o wadze łącznej do 40 kg i o wymiarach standardowej walizki

b) Jedną sztukę małego bagażu o wymiarach pozwalających na swobodne umieszczenie bagażu pod siedzeniem lub na półce znajdującej się nad siedzeniem pasażera. Rozmiar bagażu podręcznego nie powinny utrudniać swobody podróży pozostałym pasażerom.

Wszelki nadbagaż powinien być zgłaszany podczas rezerwacji lub podczas potwierdzania rezerwacji przejazdu. Kierowca ma prawo odmówić zabrania wiekszej ilości bagażu jeżeli nie została ona zgłoszona. Opłata dodatkowa za nadbagaż jest ustalana indywidualnie.

Nie ma wyznaczonego czasu po której kierowca robi przerwę. Ilość i długość przerwy zależna jest od potrzeby.
Zgodnie z charakterystyką naszej firmy, prowadzimy transport osób. Bagaż i jego zabezpieczenie leży w gestii klienta.
Kotków nie przewozimy. W przypadku psa możliwy jest jego transport. Pod warunkiem, że zwierze posiada odpowiednie dokumenty do przekraczania granicy (książeczka szczepień i paszport). A także jest przewożony w odpowiednim transporterze. W przypadku, gdy chcemy by nasz pupil spędził podróż obok nas, wymagane jest wykupienie dodatkowego miejsca, na którym zostanie rozścielony koc lub inne okrycie fotela pod transporter dla zwierząt. W przypadku braku wymaganych dokumentów kierowca ma prawo odmówić zabrania psa. Transport psa wiążę się z dopłata zależna od wielkości transportera. W celu jej ustalenia prosimy o kontakt z naszym biurem. NIE MA MOŻLIWOŚCI ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA TRANSPORTU PSA NA KOLANACH.
Z racji na specyfikacje przewozów wyznajemy zasadę im wcześniej tym lepiej. Z reguły wystarczy 2-4dni wcześniej. Natomiast w okresie okołoświątecznym rezerwacji zalecamy dokonać znacznie wcześniej.
Godzina wyjazdu podawana jest dzień wcześniej, jak również sam kierowca dojeżdżając do klienta dzwoni 5-15min wcześniej z informacją o pozostałym czasie do przybycia pod wskazany adres. By nie zaburzać płynności przyjazdu, bagaż i jego transport pod busa leży w gestii klienta zamawiającego transport.
Tak, prowadzimy wynajem busów wraz z kierowcą. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.
Tak. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.
Tak, wiąże się to z dodatkową opłatą oraz wcześniejszym zgłoszeniu nadbagażu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym biurem.
Gdy chcemy otrzymać fakturę VAT, prosimy o wcześniejsze poinformowanie oraz przesłanie danych na jakie ma zostać wystawiona faktura.
Nie. Charakterystyka i specyfikacja przewozów nie gwarantuje określonego czasu podróży.
Nie prowadzimy rezerwacji miejsc w busie, wszelkie prośby o miejsce zostaną zgłoszone kierowcy. Lecz nie gwarantuje to oczekiwanego miejsca.